Nadprůměrný výsledek potvrdil průzkum nezávislé výzkumné agentury IBRS (International Business and Research Services).

Datum zveřejnění:
Průzkum: 98 procent respondentů je spokojeno se službami Veolia Energie
Nadprůměrný výsledek potvrdil průzkum nezávislé výzkumné agentury IBRS (International Business and Research Services).
pruzkum Zákazníci společnosti Veolia Energie oceňují vysokou úroveň poskytovaných služeb, plynulost dodávek tepla a teplé vody i vyřízení svých požadavků. Vysokou spokojenost jsme zaznamenali u odběratelů z terciární sféry, průmyslových podniků i bytových družstev,“ uvádí Miloš Rybáček, jednatel výzkumné agentury IBRS. Výzkumu se zúčastnilo 1000 respondentů po celé ČR. Šetření probíhalo na přelomu října a listopadu loňského roku formou telefonických rozhovorů s náhodně vybranými zákazníky z regionů, ve kterých Veolia Energie působí.

Vysoké doporučení
Průzkum mimo jiné zjišťoval, nakolik by respondenti doporučili Veolii členům své rodiny či blízkému příteli. Získané výsledky pak agentura srovnala s průměrem obdobných společností v ČR i zahraničí. „Míra doporučení je u dodavatelů tepla a teplé vody velmi důležitou zpětnou vazbou. Podle mezinárodně uznávané metodologie NPS dosahují výsledky Veolia Energie velmi dobré úrovně, která překračuje celosvětový průměr oblasti tzv. utilit,“ vysvětluje Miloš Rybáček.

Ocenění pro zaměstnance
Jak hodnotí dodavatele tepla a teplé vody respondenti, kteří byli v loňském roce v kontaktu se zaměstnanci Veolia Energie? Devadesát osm procent z nich ve výzkumu potvrdilo vysokou spokojenost s úrovní poskytovaných služeb. Oceňují zejména ochotu a profesionalitu obchodníků, vstřícnost a nápomocnost pracovníků zákaznického centra i rychlé a odborné zásahy servisního týmu. Vysoké hodnoty byly zaznamenány v Moravskoslezském kraji, Olomouci, Praze, Kolíně i Mariánských Lázních.

Se zákaznickou péčí je spokojeno celkem devadesát procent respondentů. Připomeňme, že se na zákaznické centrum Veolia Energie v loňském roce obrátil téměř každý třetí zákazník.

„Na naše zaměstnance jsme právem hrdí a jsem rád, že to výzkum společnosti IBRS potvrdil. Neusínáme však na vavřínech. I nadále budeme dělat maximum pro spokojenost a tepelný komfort každého našeho zákazníka – odběratele tepla a teplé vody,“ zdůrazňuje Reda Rahma, generální ředitel skupiny Veolia Energie.

Oblíbený internetový portál
Cílem výzkumu bylo mimo jiné objasnit, co přispívá ke spokojenosti zákazníků Veolia Energie. „Podle výsledků průzkumu má na spokojenost odběratelů tepla a teplé vody společnosti Veolia Energie jednoznačně velký vliv zákaznický portál Moje Veolia. U jeho uživatelů jsme totiž zaznamenali nadprůměrné hodnoty spokojenosti,“ vysvětluje Miloš Rybáček.

Internetový portál Moje Veolia si lidé oblíbili zejména v době koronaviru. Díky němu mají přístup k důležitým informacím z pohodlí domova. Na jednom místě totiž najdou přehled faktur s možností stahování, údaje o odečtech a spotřebě i historii komunikace.

Podle výzkumu jej využívá 39 procent zákazníků a dalších 16 procent jej plánuje zřídit. Nejvyšší míra využívanosti je u terciární sféry, kde je podle průzkumu také nejvyšší (94 %) spokojenost.

Agentura IBRS – International Business and Research Services – působí na českém trhu už 26 let a svým klientům nabízí plný servis v oblasti marketingového výzkumu včetně navazujícího poradenství. IBRS realizovala na českém trhu více než 3700 projektů pro 680 různých klientů. Mezi klienty IBRS patří nejen významné korporace, ale i menší firmy z různých trhů. IBRS je korporátním členem světové organizace pro výzkum veřejného mínění a marketingový výzkum ESOMAR.